maandag 16 juli 2012

Tilda with Carrots


Vandaag was echt een dag om heerlijk te gaan fröbelen!
Nou ja, ik had liever op het strand gelegen :)
Ik heb van de Magnolia collectie Turning Leaves, Tilda with Carrots maar eens gestempeld en
ingekleurd met de Copic Markers. Tilda is uitgeknipt en opgeplakt op een nestabillitie.
Het papier is van Me to You, Especially For You.
De achtergrond stempel is heel toepasselijk omdat daar de tekst Turning Leaves op staat.
Deze is van Hero Arts.
Verder heb ik nog wat lint,takjes en bloemetjes er op gedaan.
Verder kan er morgen ook nog gefröbelt worden,
75% kans op regen hoor ik net.
Jammer voor de mensen die in Nederland op vakantie zijn.
Fijne avond nog en bedankt weer voor het langskomen!
Ik zag dat ik er weer volgers bij heb,super leuk dat jij mijn volger bent geworden!
Groetjes, Irm

2 opmerkingen:

  1. Ja onze kaarte voorrraad hebben we op deze manier genoeg hi hi maar het is weer een heel mooie kaartje geworden irma

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Irm,
    Leuk gemaakt!
    Mag je morgen ook naar het strand toe, hier wordt 24C gemeld:0)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm