dinsdag 8 november 2016

ScrapFotoAlbum Mariëtte.....

Hallo,
Vandaag post ik dit leuke foto album,
gemaakt van bruine papieren groentezakken!
Ik kwam dit ontwerp op internet tegen en het 
leek mij superleuk om dit ook te maken!
Het papier komt uit allerlei paperpads van Maja Design.
Heb wat tekststempels en wat stansjes gebruikt.
Sommige bladzijdes heb ik heel rustig gehouden.
Het is de bedoeling dat Mariëtte zelf ook
nog foto's en wat embellishments er in plakt.
Heb ook hier veel van de uitdrukvellen van Studio Light gebruikt!
Ook hier weer de mooie teksten van Hero Arts verwerkt.
Ook op de pagina's de tuin toch ook weer terug laten komen.
En dan doen Noor!- en Marianne Design het ook altijd goed!
Omdat er veel vakken zitten in het album heb ik 
er ook verschillende Tags ingedaan.
Deze is voor de wat grotere foto's of eventuele teksten.
Ik heb maar 1 Tag beplakt... De rest is voor Mariëtte! 
De tekst en foto stempels komen uit Amerika...
Het duurde dus even voordat ik er aan kon beginnen!!
Maar je kunt dit natuurlijk ook zelf tekenen en de tekst typen.
Het is een ontzettend leuk album om te maken.
Denk ook niet dat het bij dit ene blijft!
Fijne dag allemaal!!

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm